LEVERANS

Hur lång är leveranstiden?
Vår leveranstid ligger för närvarande på mellan 1-3 dagar.

Kan jag spåra min leverans?
Ja, när vi har packat din order skickar vi automatiskt ut ett mail med spårningsinformation om ditt paket till dig.

Vad kostar frakten?
Fraktkostnaden är 59:- för DHL ombudspaket och mindre beställningar går att få med Postnord Varubrev för 49:-

Skickar ni till andra länder än Sverige?
Nej, i dagsläget skickar vi enbart till privatpersoner inom Sverige. B2B skickar vi över hela Skandinavien.

Har ni någon butik som man kan besöka?
Nej vi har endast webbutik men man kan besöka oss på Stenåsvägen 2 efter att man pratat med oss och sett så vi är på plats.

Kan jag hämta varorna själv på ert lager i Luleå?
Ja, du kan hämta ut ditt paket hos oss på Stenåsvägen 2 i Luleå. Kom ihåg att alltid prata med oss före du tänkt dyka upp för att säkerställa att vi är på plats och kan hjälpa dig.

BESTÄLLNING

Kan alla handla hos er?
Ja

Kan jag avbeställa min order?
Ja, förutsatt att vi inte hunnit packa och skicka iväg din beställning redan.

Jag har mottagit en trasig produkt, vad gör jag?
Om produkten du mottagit är defekt ber vi dig kontakta oss direkt så att vi snabbt kan lösa detta.

Vem står för fraktkostnaden vid retur?
Vid en retur står kunden för frakten tillbaka till oss.

Kan jag ångra mitt köp?
Du har som kund hos oss 100 dagars ångerrätt. Meddelande om retur eller byte lämnas inom 100 dagar från leverans.
Meddelandet skall ske per e-post till Kundservice@fightlabs.se. Köparen betalar returfrakten.
Om en vara är defekt eller fellevererad ska du kontakta oss inom 30 dagar.
Produkter måste ske i orginalförpackning och hygienartiklar som tandskydd och suspensoarer måste returernas i obrutna förpackningar.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket på utlämningsstället?
För ej uthämtade paket debiterar vi 249 SEK inkl moms för att täcka frakt tur och retur och våra administrativa kostnader vi fått i samband med din beställning.

BETALNING

Vilka betalningsalternativ finns det?
Vi erbjuder både Klarna och Swish som betalningsalternativ. Vill du handla hos oss på plats i Luleå erbjuder vi Swish som betalsätt.

Återbetalning
Vid återbetalning kommer pengarna att betalas tillbaka på samma sätt som betalningen skedde på. Vi hanterar alla återbetalningar så fort vi kan men maximalt 7 dagar efter att vi mottagit produkten.

SORTIMENT

Jag har en fråga om era produkter. Hur gör jag?
Kontakta oss via mail på kundservice@fightlabs.se så skall vi besvara er fråga så fort vi kan.

När kommer varan in i lager igen?
Du kan välja att bevaka varor som är tillfälligt slutsålda genom att klicka på knappen "Bevaka" på produktsidan. Du får då automatiskt ett e-mail av oss så fort varan går att beställa igen.

Jag saknar en produkt hos er, kan ni ta hem den?
Om du inte hittar produkter du söker efter, skicka gärna oss ett meddelande med önskemål så ska vi göra allt vi kan för att ta hem dessa så fort som möjligt.

TEKNIK

Hur kan jag komma i kontakt med er?
Du kan kontakta oss via email ( Kundservice@fightlabs.se ) eller vårt kontaktformulär. Mer information hittar du under kontakta oss

Hur avanmäler man sig från ert nyhetsbrev?
Detta gör du enklast genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet.